Skip to main content

O2 si už rozumí s Xbox One, proč řešení trvalo skoro měsíc?

Zjistili jsme, v čem byl zakopán pes.

Vlastní zpráva - Nedávno medializovaný problém už je minulostí.

Mluvčí společnosti O2 Martin Žabka dal Eurogameru vědět, že problém, který se dříve vyskytl u některých her na Xbox One, byl vyřešen a jeho zákazníci tak mohou od pátku 10. října plně využívat konzoli na pevném připojení xDSL od O2.

Při té příležitosti jsme se ho zeptali, v čem byl vlastně zakopán pes, jestli na straně sítě nebo na straně klientů: "Problém jsme objevili v hardwaru jednoho z dodavatelů, který správně nekomunikoval s novým Xboxem One."

Martin Žabka také Eurogameru prozradil, proč řešení tohoto problému trvalo O2 skoro měsíc od nahlášení zákazníkem na technické podpoře:

"Vzhledem k tomu, že Xbox One bude v ČR nejdříve až za týden (Microsoft nám řekl nejdříve až 22.10.), české zastoupení Microsoftu nám nebylo schopné novinku zapůjčit na testování a k odhalení problému. Přístroj jsme si museli opatřit z vlastních zdrojů."

Co na to Microsoft? Jeho mluvčí Michaela Králová reagovala takto: "Aby nedošlo k omylu, na trhu konzole Xbox One jsou, jen bylo potřeba pro O2 objednat vzorek, který dostali. Jsme rádi, že je vše vyřešeno a děkujeme za snahu a trpělivost všem."

Zajímalo nás také to, jestli si je nyní O2 stoprocentně jisté, zda na jeho internetovém připojení bezproblémově fungují i ostatní konzole, které si na online funkcích zakládají.

"Kolegové vyloučili, že se nejednalo o chybu na žádném jiném zařízení než je Xbox One. Mohu potvrdit, že v tuto chvíli fungují xDSL služby na všech zařízeních Xbox, PS4 se tento problém netýkal," uzavřel Martin Žabka z O2 pro Eurogamer.

Read this next