Skip to main content

O fungování zbraní z Battlefield 1

Designér odpovídá + obrázek.

EA zveřejnili nové informace o fungování zbraní v očekávaném Battlefield 1 (Alza.cz), když se o nich rozpovídal designér Julian Schimek.

Zbraně mají být oproti minulým dílům trošku víc specializované. Aby z nich člověk dostal maximum, musí prý znát jejich přednosti a slabiny a používat ty správné zbraně ve správných situacích. Pokud nějakou zbraň dobře použije, přinese mu to větší uspokojení než kdy dříve. Většina zbraní umožní nasazení bajonetu nebo úpravu pažby, a také bude možné měnit přiblížení mířidel. Ve hře budou i zbraňové skiny (o nich více časem).

"Naše vybavení sice vypadá jinak, ale při jeho používání se budete cítit jako doma. První světová válka přinesla inovace, mezi kterými byly nejenom takové věci jako tanky a protipancéřové střely, ale také různé zdravotnické a průzkumnické vybavení, což způsobilo revoluci v dalším století válek," říká vývojář.

Dodává, že za první světové více než kdykoli jindy nastávaly situace, kdy jste se k nepřátelům dostali blízko a do osobního boje. Aby toho využili, navrhli prý celou řadu různých typů ručních zbraní, kdy každá typ má jinou rychlost útoku a míru poškození.

Hlavní změna oproti minulým Battlefieldům má spočívat v tom, že největší účinnosti dosáhnete, když budete mít od svého cíle tu správnou vzdálenost. Nejde jenom o to být co nejdál. Budete se muset postarat, abyste nebyli příliš blízko, ale ani příliš daleko.

Watch on YouTube

Read this next