O technologii za Forspoken a srovnání rychlosti načítání
+ další 4K video o nepřátelích.
Na konferenci GDC 2022 prezentovali Luminous Productions nové tech-video o vychytávkách Forspoken.
Kterak bude hra využívat řešení AMD FidelityFX Super Resolution či Microsoft DirectStorage API.
Díky nim bude prý moci být zdejší otevřený herní svět ještě hezčí a pošlape plynuleji, což se týká jak PC verze, tak té pro PS5.
"Prosíme, mrkněte se na naše odhodlání, jak chceme být vždy na špici po technické stránce," uvedli autoři, kteří také zužitkují efekty Ambient Occlusion, Screen Space Reflections, Denoiser, Variable Shading a další.
Díky M.2 SSD se hra načte za necelé dvě vteřiny, zatímco přes SATA SSD to jsou téměř čtyři vteřiny a na klasickém starém harddisku dokonce 21 vteřin.
Game Informer zase přinesl nové 4K video o nepřátelích a mini-bossovi ze hry, která dorazí v říjnu: