O propracované akustice Microsoft Flight Simulator 2020
Opět zajímavý deníček.
Vývojářské deníčky o tomto leteckém simulátoru patří mezi ty nezajímavější vůbec, neboť tvůrci z francouzského studia Asobo mají vždy o čem povídat, když je hra tak napěchovaná vlastnostmi.
Pátá epizoda z tohoto týdne, opět desetiminutová, pojednává o akustice Microsoft Flight Simulator 2020.
Dozvíte se, jak byl systém kompletně překopán na Audiokinetic Wwise, jak se nahrávaly zvuky letadel a jak jsou použity pro účely hraní.
Jedná se třeba o efekty v reálném čase či dynamické mixování, což prohloubí zážitek z celého letu a poskytne to simulaci hloubku. Všechny věci mají být navíc přístupné v textovém editoru, takže si je můžete sami upravit.
Součástí hry je 3D audio s 16 kanály pro přesné vrčení v kokpitu i při pohledu z externí kamery. V závislosti na vaši poloze ve hře prý nikdy neuslyšíte to samé.
Autoři úzce spolupracují s výrobci letadel a natáčí vše přímo u nich na letištní ploše. Aby dostáli svému perfekcionismu, zaznamenali i to, jaké zvuky vydává zmáčknutí jednotlivých tlačítek či přepínačů v pilotní kabině, či třeba klapky či odrazy zvuku.