O příběhu Middle-Earth: Shadow of Mordor
Tvůrce Red Dead Redemption vypráví, na co se chce soustředit.
Hlavní designér z Warner Bros (mj. spoluautor rubačky LOTR: War of the North či mnoha Tom Clancy her) a scénárista Red Dead Redemption pro Game Informer povídali o jejich inspiraci, čtení knížek od dětství, podobnosti s 30. lety v Evropě a šikovné příležitosti čerpat nápady jak z Pána prstenů, tak z Hobbita. Chtějí prý těžit z možnosti ukázat Mordor takový, jako to ještě před nimi nikdo neudělal.
Příběh bude vyprávět o cestě hrdiny během zásadních událostí při návratu Saurona po dvou tisíci letech do země obývané rozdílnými kmeny, na něž to bude mít velký vliv (někteří se snaží uprchnout, zatímco jiní tam přicházejí). Zpočátku budete hnáni pomstou za smrt rodiny (prý nutný vstupní bod do epického dění obřího rozsahu, aby to každý hráč pochopil), ale postupem času se to promění v jiné motivy orientované spíš v odkrývání tajemna o své osobě.
Hra bude posouvána vpřed důrazem na postavy, avšak zároveň byste neměli být odtrženi od živoucího světa a simulace celé společnosti. Oba tyto hnací motory by prý do sebe měly být citlivě integrovány. Co jsme se ale stále nedozvěděli je to, jestli půjde skutečně o plně otevřený svět jak v RDR/GTA, nebo jestli budete vedeni za ručičku.
Více o Middle-Earth: Shadow of Mordor v našem preview.