O příběhu a postavách Final Fantasy 7 Remake
16 minut dlouhý deníček + proč rozkouskovali hru právě takto?
Jednou z her, které byly ohroženy situací okolo koronaviru, ale nakonec vyjdou dle plánu (stejně jako Resident Evil 2 remake), maximálně s párdenním zpožděním kvůli logistice a distribuci, bude 10. dubna Final Fantasy 7 Remake pro PS4.
Square Enix zveřejnili druhou epizodu vývojářského deníčku, který vás vezme za oponu tvorby a zaměřuje se tentokrát na příběh a postavy. Uslyšíte v něm vedle nové hudby povídání tvůrců, grafiků či programátorů o zrodu "jedné z nejočekávanějších her všech dob".
Uvidíte též, jak bylo znovu vytvořeno město Midgar. Součástí hry bude nové horní patro Shinra Building (nebylo v předloze), které otestuje unikátní fyzické schopnosti hrdiny při překonávání překážek v prostředí.
Předělávka jinak skončí v moment, kdy skupina uteče z Midgaru, který byl autory zvolen jako dějiště první kapitoly. Vše ostatní bude až v příštích kapitolách remaku, které vyjdou v příštích letech.
"Pokud bychom chtěli veškerý obsah z originálu nacpat do jediné hry, museli bychom hodně vybírat a zvažovat, co tam dát a co ne, což by se asi fanouškům nelíbilo. Nakonec jsme se rozhodli, že tím nejlepším řešením bude snažit se o co nejvyšší kvalitu a rozšířit příběh. To nám dovolilo soustředit se na věci, které lidé milovali, i jít více do hloubky příběhu než dříve," vysvětlili producenti Yoshinori Kitase a Naoki Hamaguchi.