O struktuře příběhu a dynamickém počasí Overwatch 2
+ obálka časáku.
Ředitel vývojářů Jeff Kaplan utrousil pro Oficiální PlayStation Blog pár dalších informací o Overwatch 2, o němž teď delší dobu nic neuslyšíme, protože se tým ponoří do mediálního blackoutu, aniž by naznačil aspoň odhad termínu Overwatch 2.
Ten příběhový režim, hlavní novinka dvojky (oznámení, dozvuky), bude mít řádnou strukturu.
Prý se máme těšit na tradiční způsob, kterak je odvyprávěn příběh z univerza Overwatch. Čili příběh, jak má správně být, se svým začátkem, prostřední částí i závěrem.
Mapy z Overwatch 2 budou dvakrát větší než současné multiplayerové mapy v prvním dílu hry. Implementují do nich pokročilé technologie, jako třeba dynamické počasí, nasvícení, exploze a další podobné efekty.
Zajímavé jinak je, že vývoj vaší postavy bude odlišný pro singleplayerovou kampaň a pro PvP mulťák.
"Naším cílem je vytvořit robustní a smysluplný systém vývoje postav, který koresponduje s našimi Hero's Missions, v nichž hráč může trávit dlouhé hodiny a zopáknout si je, ideálně poté, co dokončí hlavní příběh," uvedl Blizzard.
O nové hrdiny ve dvojce se prý nemáme bát, v přípravě jich má být spousta, nejen Sojourn, jen budou odhaleni až postupně později. Tyto nové postavy mají pomoci uzavřít kruh světa Overwatch a poskytnout nové herní mechanismy, které tu ještě nebyly.
Níže ještě obálka časopisu EDGE právě s touto FPS: