O předělaném boji v Assassins Creed Odyssey
+ na vodě jako ve Fast and Furious.
S tím, jak se blíží začátek října, se k nám postupně dostávají další a další drobky o Assassins Creed Odyssey (Alza.cz). Tentokrát na téma bojů, námořních bitev a Animusu.
Jak známo, UbiSoft v tomto dílu lehce překopal bojový systém, který si budete moci více přizpůsobit k obrazu svému. V posledním deníčku tka vidíme stromy schopností, které čítají přes třicet kousků, které mohou být navíc smíchány, abyste byli Spartánským válečníkem přesně podle vašeho gusta. Celkově má být boj komplexnější než minule, s více defenzivními i ofenzivními možnosti, včetně protiútoků.
O pasážích s přenesením do současnosti (resp. budoucnosti), kterým se říká Animus, se zatím v souvislosti s Odyssey moc nemluvilo, ale patrně chybět nebudou. Řekl to šéf vývojářů Scott Phillips pro Game Informer: "Je důležité mít dva příběhy". Už od E3 víme, že letošní díl pokračuje moderní příběh Layly Hassan.
Námořní boje mají být v nové hře taktéž redesignované: tvůrci museli přijít s novou technologií, aby mohli podporovat hladký přechod do otevřeného světa.
Jednou z novinek je, že čím větší poškození způsobíte cizí lodi, tím si odemknete pro sebe více typů útoků a ty budou také o něco silnější. Pochopitelně, nějakou extrémní realističnost zde nečekejte.
"Představte si takové Fast and Furios, které zhruba odpovídá časovému zasazení hry a jak by se asi tou dobou bojovalo. O něco takového se snažíme, aby si lidé řekli, že nějak asi takhle mohly boje probíhat."