Skip to main content

O obléhání hradů v Mount and Blade 2

Jak se bude lišit od předchozích dílů?

Ve všeobecném jásotu z tématického zasazení Kingdom Come se trochu neprávem zapomíná na podobnou sérii Mount and Blade. Její autoři z tureckých TaleWorlds aktuálně zveřejnili nový blog o chystaném druhém dílu s podtitulem Bannerlord.

"Hodně se věnujeme originálnímu bojovému systému, který byl hráči oceňován na jedničce. Nyní však většina týmu usilovně pracuje na nejvíce žádané vlastnosti a to rozšíření obléhání hradů," uklidňují všechny fanoušky.

Jejich cílem je přidat do systému z datadisku Warband větší komplexnost, zároveň ale nechtějí rozbít něco, co funguje správně. Čili i v Mount and Blade 2 zůstane zachované pravidlo, že útočící strana je vždy v nevýhodě, v závislosti na typu hradu.

Nově do hry přibude možnost dostat se přes hradby na vícero různých místech, což má skýtat bohatší taktické možnosti, nejen soustředění se na hrubou sílu jako minule.

"Klíčem k úspěšnému zpracování dobývání je kvalitní design levelu, kvůli čemuž úzce spolupracují i grafici s programátory. Rádi bychom, aby tato část hry byla dramatickou výzvou, která poté odmění hráče nezapomenutelnými momenty, které rozdělují dobré hry od těch skvělých," uvažují nahlas tvůrci Mount and Blade 2, z nějž vypustili i dva rané obrázky.

Read this next