Skip to main content

Tvůrce Black považuje dnešní FPS za nudu

Agitka na jeho hru pro Codemasters?

Stuart Black, jeden ze spolutvůrců legendární FPS Black z minulé generace konzolí, se aktuálně vyjádřil hodně hanlivě směrem k tomuto žánru. Tedy střílečkám z vlastního pohledu. Na stránkách Oficiálního Xbox 360 Magazínu lze nalézt jeho kritický názor:

"V současnosti je na trhu spousta stříleček s krycím mechanismem. Bohužel pokaždé, když se nepřítel schová za nějakým objektem, musíte útrpně vyčkávat, dokud nevystrčí hlavu, abyste ho následně mohli odstřelit. Vykoukne, vystřelíte, on se schová… a nezbývá než čekat, než zase vykoukne? Tohle schéma je ukrutně nudné. Podobným způsobem tu rozhodně nechci trávit čas!"

Sluší se zmínit, že výše zmíněná střílečka Black sázela na místy hodně pokrokovou destrukci herního prostředí, která vám tak v mnoha případech dokázala podat pomocnou ruku. Lze nyní důvodně očekávat, že podobným způsobem bude řešena i nová FPS od Codemasters, na kterou byl - mezi dalšími - najat právě Stuart Black. Jeho slova tady lze chápat i způsobem, že má ambice FPS segment nějak významně oživit… nebo jde o laciné PR?

Oč přesně půjde se dozvíme už příští měsíc, kdy bude nový projekt od Codemasters představen v britských verzích Oficiálních Magazínů pro konzole X360 a PS3.

Read this next