Skip to main content

O multiplayeru Microsoft Flight Simulator 2020

Objasněny režimy či technologie.

V pořadí už sedmý vývojářský deníček před vás postaví Sebastiana Wlocha, CEO vývojářů leteckého simulátoru pro Microsoft.

Poví vám spoustu věcí o multiplayeru z Flight Simulator 2020 - jak navrhli jeden sdílený svět pro hráče, jaké mohou mít mezi sebou interakce a jaká technologie to celé pohání.

Cílem prý bylo spojit hráče na jediné místo, ať už létají jen na simulátoru nebo ve "skutečném" provozu - ve hře totiž bude zabudován reálný pohyb všech opravdových letadel po světě, při čerpání z radarů a indikátorů všech letů (něco jako aplikace FlightRadar). Takže ano, klidně se tady jen můžete z ptačí perspektivy dívat na odraz reálného provozu na skutečných letištích...

Když někdo ztratí spojení, let sama převezme umělá inteligence a někde přistane. Zážitek má být maximálně hladký, nemusíte nic konfigurovat, vytvářet vlastní seance či se nikam přidávat.

Na výběr bude pouze z toho, jestli chcete létat s těmi, kteří dodržují všechna pravidla a jestli chcete mít počasí či denní dobu odpovídající skutečnosti (právě na tom daném místě světa). Druhou možností má být režim, v němž si sami dopředu vyberete počasí, nadmořskou výšku povrchu a můžete tam dělat psí kusy, bez ohlížení se na regulace či pravidla.

Případně si vyberete přátele, které do své hry pustíte, s čím poletíte nebo z jakého letiště.

Co se týče serverů, hra vám sama vybete ten nejbližší (západní Evropa či USA). Ačkoli v jednom a tom samém světě klidně budou stovky tisíc hráčů, neuvidíte je všechny, protože server bude optimalizovat zátěž a viditelnost letadel (běžně do vzdálenosti 200 km od vás, při větší hustotě jen padesát nejbližších). Součástí má být technologie, která zajistí plynulý pohyb letadel, prý se nebude stávat, aby před vámi skákala po obloze.

Watch on YouTube

Read this next