O mikrotransakcích v právě vydávaném Need for Speed: Payback
Ghost Games říkají, že je těžké najít rovnováhu.
Po Forza 7, Destiny 2 nebo Shadow of War je Need for Speed: Payback další titul, který vyvolává určitou kontroverzi kvůli mikrotransakcím a loot krabicím.
Marcus Nilsson, producent hry z Ghost Games, si o tom popovídal se serverem Glixel. Řekl jim, že vývojáři musí najít tu správnou rovnováhu, ale mikrotransakce a loot boxy budou asi v budoucnu čím dál důležitější vzhledem k nákladům při vytváření velkých her.
"Je očividné, že ceny za hry se nezvyšují, přitom náklady ano," říká producent. Pravdu má v tom, že hry se už několik let prodávají za jistou cenu, která se příliš nezvyšuje. "Vytváření her je dražší, než kdykoli předtím. Videoherní svět se přitom před námi mění a vidíme, že hráči raději hrají méně her delší dobu."
Jinými slovy, asi si na to budeme muset u velkých her zvyknout.
Need for Speed: Payback vychází v pátek 10. listopadu na PC, Xbox One a PS4. Koupit hru si můžete na Alza.cz.