O Microsoftu se více mluvilo než o Sony
Ukázala to analýza po CES.
Marketingová firma ScribbleLive prošla sto milionů článků ze zpravodajských webů, blogů či příspěvků na sociálních sítích, aby zjistila, kdo se ocitl ve středu zájmu po veletrhu CES 2016. Jednotlivým výsledkům pak dala určitou váhu nebo dle vyznění reakce na jednotlivá oznámení začátkem ledna.
Vyšlo ji z toho, že z herních značek upoutal větší pozornost Microsoft než Sony. Přisuzuje to představení dvou nových balení Xbox One, zatímco Sony se v Las Vegas spíš zaměřila na předvedení PlayStation VR - tedy zařízení, ve které ji Microsoft vlastním výrobkem konkurovat nemůže, snad krom HoloLens a dohody o spolupráci s Oculus Rift. Právě ten se v tabulce ukázal být tím nejvíce sledovaným, což dává smysl vzhledem k zaskočení všech vysokou cenou.
Kompletní výsledky - které se dle našeho názoru chybně nazývají tím, kdo byl vlivnější, než správně kdo prostě sklidil pozornost a kdo vyvolal více výstupů v médiích či ohlasů - jsou zde.