O kterých hrách se nejvíce mluvilo během E3 2021 na sociálních sítích a v médiích?
Žebříčky popularity.
Vlastně to kopíruje hitparádu nejsledovanějších trailerů na YouTube.
Kolegové z Gamesindustry oslovili analytickou společnost Fancensus a další zdroje, aby jim vyzobaly data, o čem se nejvíce mluvilo v půlce června během pouze virtuální výstavy E3 2021 a různých konferencí.
Z těch pouze čerstvě odhalených titulů se na Facebooku nejvíce mluvilo o Battlefield 2042. Druhou příčku obsadila Forza Horizon 5, dále Halo Infinite, Starfield a Metroid Dread.
Nejvíce byli hráči zapáleni do trailerů právě z vojenské multiplayerové akce od EA, závodů v Mexiku pro Xbox a střílečky s Master Chiefem.
Pokud by se do toho započítaly i hry, které již známe delší dobu nebo vyšly před lety, pak by v absolutním počtu zmínek uživateli Facebook vyhrálo Call of Duty Warzone, Fortnite, Minecraft, Valorant a PUBG Mobile.
Co se týče jednotlivých streamů od vydavatelů, s přehledem se jedničkou stalo Nintendo, které mělo téměř dvojnásobnou sledovanost než xboxová show Microsoftu a Bethesdy. Třetí se umístil Game Fest Kick Off od Geoffa Keighleyho, čtvrtý byl UbiSoft a pátí Square Enix. Menší zájem byl o PC Gaming Show a pouhé povídání Koch Media.
Poslední metrikou bylo pokrytí her v médiích, aneb kolik článků si vykoledovaly od redaktorů na herních webech. Tato data pochází od britské společnosti ICO: nejvíce časté byly články o Elden Ring, pak o Starfield, Battlefield 2042, Forza Horizon 5, Halo Infinite, Marvels Avengers DLC, Far Cry 6, Back 4 Blood, Guardians of the Galaxy a Mario and Rabbids: Sparks of Hope.