O holohlavých mariňácích
Na vině jsou, dle CliffyhoB, technologie.
Cliff Bleszinski z Epicu pro server Develop prozradil tajemství, proč že herní hrdiny dnešních dnů představují typy holohlavých mariňáků, jimž kulisu pro jejich akční snažení zhusta dělají zdevastovaná postapokalyptická města.
Bleszinski tvrdí, že za tím je současná technologie, která umožňuje skvělé renderování materiálů jako je kov a kámen a dále pak dramatické nasvícení. Což spolu s bump-mappingem, ideálním právě pro využití na nejrůznějších pilířích a zničených lokalitách, vede k často protežované prezentaci výše naznačených herních scenérií.
Bleszinski současně naznačuje, že v téhle generaci je naopak dost obtížné dosáhnout efektů spojených s průsvitností materiálů. Uvedené má následně vést k resumé, že každý raději sáhne po holohlavém mariňákovi, na němž opět díky technologiím vynikne jeho zbroj, ale s vlasy by už byl problém. Otázkou je, nakolik se tu vlastně mluví o Unreal Engine 3 a nakolik to Cliff myslí všeobecně, v širším měřítku.