Skip to main content

O flirtování s upírkami z Bloodlines 2 a půlhodina z hraní

Vampire: The Masquerade blíže.

Akční RPG chystané na březen 2020, které bude podporovat raytracing, patří mezi vrcholy Gamescomu.

Produktový manažer vydavatele Paradox Interactive, Florian Schwarzer, pohovořil pro PCGamesN o hloubce sociálních interakcí ve Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.

"Jedna z hlavních myšlenek je o bytí upírem, čili jste predátor, kreatura, která si vnímá krev jako prioritu nad vším ostatním, a prolíná se to celou hrou. Určitě při hraní potkáte osoby, se kterými lze flirtovat a něco dalšího, ale musíte to pečlivě zvážit, protože nikdy nevíte, jaké jsou motivy těchto nově seznámených kamarádů."

Musíte si prý sami zhodnotit, nakolik je zájem o vás upřímný, nebo zda to dělají z nějakého vedlejšího úmyslu. To samozřejmě pak pro designéry poskytuje prostor k různým rozhodnutím a konsekvencím pro další vývoj příběhu či vztahu s frakcemi.

Dnes se také objevilo půlhodinové demo z úvodu Bloodlines 2, v němž uvidíte některé konverzace, úkoly, boje, průzkum prostředí a předvedení upírských schopností. Hráč si nejprve vybere jednu ze tří Thinbloods, poté jsou mu vysvětleny herní mechanismy a pak už se toulá po neonovými světly ozářených ulicích Seattlu, kde mezi bary a kluby, kde dostanete úkoly, leží mlha, jako by šlo o nějaký remake jedničky, ale není tomu tak.

Watch on YouTube

Jeden průchod kompletní hrou by vám prý měl zabrat 30 hodin. Tento údaj platí pro ty, kdo neprahnou po zkompletování všeho dostupného, avšak chtějí vidět celý herní svět. Pro srovnání, pohodové dohrání jedničky průměrně zabralo lidem 28 hodin.

Read this next