O čem bude to Arise: A Simple Story? Emocionální jízda
Šťastné i smutné časy.
Bude to asi něco mezi Journey (herní styl), RIME (vzhled) a Ori and the Blind Forest (mimochodem, od té samé skladatelky hudby).
Když včera ve State of Play oznámili Arise: A Simple Story, moc se toho nevědělo, ale dnes to začínající malé studio Piccolo napravilo.
Má jít o horskou dráhu emocí, kdy zažijete radostné i smutné období. Vše začne pohřbem a probuzením protagonisty v limbu, zatímco ho osvětluje ostré světlo z vrcholku hory. Prvním cílem tedy bude dostat se na její zasněžené stráně. Pestrá a krásná prostředí budou vždy odrážet aktuální tón vyprávění.
Hrdina pak bude vzpomínat na momenty ze svého života, přičemž hráč bude mít jen omezenou kontrolu nad událostmi. Má jít o pamětihodnou odyseu, která vás bude neustále něčím překvapovat a nikdy si nebudete jisti, co číhá za rohem, stejně jako ve skutečnosti.
Celé to má být inspirováno životy členů vývojářského týmu, kteří si prošli hezkými i těžkými časy, pocity lásky i ztráty, a zamysleli se, kde se asi tak ocitnou za třicet let odteď. S tím souvisí i později získaný nástroj pro manipulaci s časem. Smyslem toho všeho pak bude sdělit, ať si užijete to dobré, dokud to trvá, protože nic tu není s námi věčně.
Arise zatím nemá datum vydání, ale kromě PS4 se objeví i na PC pod taktovkou Techland Publishing.