Skip to main content

O čem bude nová hra od tvůrce BioShocku?

Znovuhratelná sci-fi příběhovka.

To takhle přišel Ken Levine, kreativní mozek série BioShock z dobrovolně rozpuštěných Irrational Games, včera večer na Twitter a zeptal se svých fanoušků - Co kdybych vám odpověděl na otázky o mém novém projektu od malého všestranného týmu?

A tak se i stalo, potom otevřeně zareagoval na desítky položených dotazů. Demonstroval tak snahu komunikovat napřímo, rozhodně nechce jezdit něco oznamovat na výstavu typu E3.

Zatím sice nezná název jejich studia ani titulu, ale pravděpodobně se bude hrát z vlastních očí a jen na PC. V úplně nově vytvořeném univerzu, v nějakém menším otevřeném světě, ale ne nutně venkovním, se strukturou jako questy v RPG. Bez spojitosti s BioShockem, s futuristickou sci-fi tématikou, při inspirování se filmy od režisérů, jako Stanley Kubrick a Wes Anderson.

Důležité je, že hra, ač příběhová, ale ne ve stylu Telltale, má mít vysokou úroveň znovuhratelnosti. Jako když si poskládáte kostky LEGO do jednoho celku různými kombinacemi, proto máte dostat větší rozsah i trvanlivost, o čemž ostatně Ken Levine přednášel už vloni na GDC.

Prototyp hry bude až za pár měsíců, zatím je hotovo jen pár věcí v enginu, základní myšlenka, pár artworků a stolní hra pro demonstraci různých průchodů.

V budoucnu prý budou moci do hry přibýt nové kapitoly nebo moduly, jako když třeba vyjde datadisk pro Civilizaci (ne formou jako DLC Burial at Sea).

Read this next