O čem bude co-op v Lara Croft and the Temple of Osiris?
I s dlouhou nahrávkou E3 dema.
Rise of the Tomb Raider nebyl jedinou nově oznámenou hrou s Larou Croft. Chystá se ještě druhá menší, pokračování isometrického Guardian of Light s názvem Temple of Osiris. Vznikne pro PS4, X1 a PC jako stáhnutelný titul), v němž prý brzy (zatím není termín ani cena) opět zažijete kooperaci nově až pro čtyři hráče (minule byl co-op jen pro dva).
Prozkoumáte opuštěný chrám Osirise a budete často řešit logické hádanky v indianajonesovském stylu, překonávat překážky uvnitř egyptské hrobky, vyhýbat se nastraženým pastem nebo pěkně zničitelnému prostředí pod nohama. Podle šéfa Crystal Dynamics se hra dynamicky přizpůsobí počtu hráčů (drop-in/drop-out), takže ve čtyřech lidech na vás vybafnou obtížnější puzzly i větší hordy nepřátel.
Na výběr bude hraní za čtyři asymetrické třídy: dvě egyptské postavy, které mají blízko kouzelníkům, a za Laru nebo jejího archeologického parťáka, kteří jsou zase pohybově zdatní a také disponují loučí. Vzájemně si musejí klasicky pomáhat, aby vylezly na nepřístupná místa, oživily se nebo upgradovaly celou družinu novými schopnostmi. Ty bude mít ta dvojice dle země původu jinak z většiny shodné, nicméně můžete si jejich dovednosti ještě přizpůsobit.
Zatímco velká hra Rise of Tomb Raider bude vážnější a příběhová, Temple of Osiris bude arkádou v odvázanějším duchu, kde se nikdo nebude divit, že bojujete s monstrem o velikosti mrakodrapu. Po technické stránce nejvíce zaujalo nové dynamické nasvícení, které se pro takové kobky perfektně hodí, navozuje atmosféru a naplno se tak využije výkon nových konzolí i PC.
UPDATE - další verze videa z hraní: