O destrukci a pokroku Iron Harvest
Rekapitulační sestřih.
Také studio KING Art Games využilo přelom roku k ohlédnutí se za pokrokem ve vývoji RTS Iron Harvest v uplynulých dvanácti měsících. Fajn je, že tak učinilo formou sestřihu z hraní pre-alfy, z nějž některé pasáže asi budete znát ze srpnového oznámení na Gamescomu, zatímco jiné jsou, tušíme, nové - třeba pád komínu, výbuch u nákladního nádraží či zničení krytu:
"V uplynulém roce jsme tvrdě pracovali na zvládnutí základních prvků. S naším systémem destrukce můžete zničit budovy a objekty jakékoli velikosti a složitosti. Veškeré kryty ve hře jsou dynamické, takže je můžete zničit a vytvořit si nové," říkají.
Do rozpracované verze hry přidali skupinky, hledání cesty jednotek, zbraně a brnění, typy poškození, uživatelské rozhraní, ovládání a další věci. Příštím krokem ve vývoji se na jaře letošního roku stane multiplayer jeden na jednoho.