Skip to main content

Nvidia uvádí Omniverse pro vývojáře: Efektivní prostředí pro spolupráci na tvorbě her

Co vše to přinese?

Proces vývoje her je stále složitější, protože se jejich autoři snaží překonat očekávání hráčů ohledně rozsáhlých a imerzivních světů. Na vytváření masivních knihoven 3D obsahu často pracují globální týmy, což ústí v pracný a časově náročný process. Ten se stává ještě náročnějším při zapojení realistického osvětlení a simulace fyziky nebo technologií poháněných umělou inteligencí.

Omniverse tyto výzvy řeší a pomáhá vývojářům her vytvářet fotorealistické hry s věrnou fyzikou jednodušeji díky propojení tvůrců, jejich zdrojů a softwarových nástrojů v jedné platformě.

Platforma Omniverse je navržena pro maximální flexibilitu a škálovatelnost. Vývojáři si mohou snadno vytvářet vlastní nástroje pomocí modulárních stavebních bloků platformy. Mezi komponenty, které platforma Omniverse pro herní vývojáře již obsahuje, patří např.:

● Omniverse Audio2Face, aplikace poháněná umělou inteligencí společnosti NVIDIA, která umožňuje tvůrcům postav vytvářet vysoce kvalitní obličejové animace pouze ze zvukového souboru. Audio2Face nyní podporuje kompletní animaci obličeje a dává možnost ji ovládat pomocí řady parametrů. Díky aplikaci Audio2Face mohou vývojáři her rychle a snadno propůjčit realistické výrazy svým herním postavám. Snáze díky tomu vytvoří silnější emocionální pouto a imerzi.

● Omniverse Nucleus Cloud, který je nyní v předběžném přístupu, umožňuje jednoduché sdílení scén Omniverse jedním kliknutím. Odpadá tím nutnost nasazovat Nucleus lokálně nebo v soukromém cloudu. Díky službě Nucleus Cloud mohou herní vývojáři z interních a externích týmů snadno sdílet 3D obsah a spolupracovat na něm v reálném čase.

● Omniverse DeepSearch, služba s podporou AI, je nyní k dispozici pro předplatitele Omniverse Enterpris. Umožňuje herním vývojářům používat vstupy v přirozeném jazyce a obrázky k okamžitému prohledávání celého katalogu neoznačených 3D objektů, postav a dalších materiálů.

● Omniverse Connectors jsou pluginy, které umožňují "živou synchronizaci" společných pracovních postupů mezi designerskými nástroji třetích stran a Omniverse. Nový Omniverse Connector pro Unreal Engine 5 umožňuje herním tvůrcům vyměňovat si mezi herním enginem a Omniverse data ve formátech USD a MDL (Material Definition Language).

Read this next