Nvidia na Computex 2022 představila další hry podporující její technologie
Seznam a co přesně umí.
Během dnešní keynote na veletrhu COMPUTEX 2022 představila společnost NVIDIA rozrůstající se ekosystém titulů s podporou RTX technologií. Nyní čítá přes 250 her a aplikací, což je dvojnásobek oproti loňskému ročníku. Hráči s GeForce pokračují v upgradu GPU, RTX hardware jich nyní používá přes 30 % a společně se zapnutými RTX technologiemi zaznamenali přes 1,5 miliardy hodin hraní.
NVIDIA DLSS nadále určuje standard v dosahování super vysokých rozlišení s nejlepším výkonem ve své třídě i zachováním kvalitního obrazu. Nyní je technologie využívající sílu AI integrována do více než 180 her a aplikací. V rámci COMPUTEXU bylo představeno přidání podpory do 12 her.
Majitelé GPU GeForce se mohou 24. května také těšit na GeForce Game Ready ovladače pro HITMAN 3, které snadno získají například prostřednictvím aplikace GeForce Experience. Ovladač rovněž poskytuje optimalizace pro My Time At Sandrock a Sniper Elite 5.
Během Computexu byla oznámena podpora technologií NVIDIA i v dalších hrách:
- F1 22 vychází 1. července s DLSS ray tracovanými odrazy na neprůhledných i průhledných površích, ambientní okluzí a stíny.
- Icarus v červnu přidá podporu NVIDIA Reflex, která zajistí nižší latenci a lepší odezvu ve hrách.
- Deep Rock Galactic dostává aktualizaci s podporou DLSS a NVIDIA DLAA. Zapnutím NVIDIA DLSS získají hráči až o 60 % vyšší výkon.
- Loopmancer bude po svém vydání v létě podporovat DLSS a ray tracované odrazy. Se zapnutým DLSS se výkon při maximálním nastavení ve 4K a zapnutém ray tracingu zvýší více než dvojnásobně.
- Warstride Challenges je nyní k dispozici s DLSS a NVIDIA Reflex. S oběma zapnutými funkcemi se zvýší výkon na dvojnásobek v rozlišení 4K a latence systému klesne až o 53 %.
- LEAP bude podporovat DLSS, až se 1. června dostane do předběžného přístupu. DLSS přináší ve hře více než dvojnásobné zvýšení výkonu.
- Vampire: The Masquerade - Swansong je nyní k dispozici a získává s DLSS více než dvojnásobek výkonu, takže všechny GPU řady GeForce RTX 30 dosahují alespoň 60 FPS při rozlišení 4K a s maximálním nastavením.
- Raji: An Ancient Epic vychází 24. května a bude podporovat DLSS spolu ray tracovanými odrazy, okluzí prostředí a stíny. NVIDIA DLSS zvyšuje výkon až 3× ve 4K a více než 2× v ostatních rozlišeních, což umožní si hru užít při více než 60 FPS.
- Turbo Sloths bude spuštěna letos v létě i s podporou DLSS a odrazy a stíny vykreslovanými pomocí ray tracingu, přičemž DLSS zvýší výkon více než 2×.
- Propnight bude 24. května aktualizována o podporu NVIDIA DLSS, což zvýší výkon až o 85 % ve 4K.
- Hydroneer je nyní k dispozici s NVIDIA DLSS a získává nárůst výkonu až o 50 %, což umožňuje každému majiteli GeForce RTX hrát ve 4K s maximálním nastavením při více než 60 FPS.
- My Time At Sandrock vychází 26. května s podporou technologie NVIDIA Reflex pro 34% snížení latence.
- Ghost má nyní k dispozici upgrade přidávající do hry DLSS pro zvýšení výkonu až o 70 %.
- Soda Crisis vychází dnes s podporou NVIDIA Reflex redukujícím latenci systém o 23 %.