Skip to main content

NVIDIA DLSS podporuje už přes 270 her a aplikací, Reflex více než 60

+ benchmarky Returnal PC.

NVIDIA DLSS využívá AI ke zvýšení snímkové frekvence a zároveň pomáhá vykreslovat ostrý a vysoce kvalitní obraz, který se vyrovná nativnímu rozlišení. Nejnovější verze označená DLSS 3 přichází s novou technologií Frame Generation generující pomocí umělé inteligence celé snímky. Integruje také NVIDIA Reflex zlepšující odezvu na ovládání pro co nejrychlejší a nejsvižnější hraní.

V podporovaných titulech mohou DLSS 3 využívat majitelé GeForce RTX řady 40, všechny tyto hry také automaticky podporují DLSS 2 na GPU z předchozích generací rodiny RTX.

Na konci ledna a během února přibylo na seznam her nabízejících DLSS osm jmen:

  • Atomic Heart (vydáno 21. 2. s DLSS 3)
  • Blood Bowl 3 (vychází 23. 2. s DLSS 2)
  • Hello Neighbor 2 (update ze 17. 2. přináší DLSS 2 & ray tracing)
  • HI-FI Rush (dostupné s DLSS 2)
  • PlanetSide 2 (dostupné s DLSS 2)
  • Returnal (dostupné s DLSS 2 & ray tracingem)
  • Sons of the Forest (Early Access 23. 2. s DLSS 2)
  • Wanted: Dead (dostupné s DLSS 2)

Celkem je tak k dispozici již více než 270 herních titulů a aplikací využívajících DLSS. Mezi novinkami nechybí ani dlouho očekávaná PC verze hitu Returnal, kde lze díky DLSS 2 dosáhnout až o 89 % vyšší snímkové frekvence.

Přes 60 her nyní podporuje technologii NVIDIA Reflex, která hráčům s GeForce umožňuje výrazně snížit latenci systému a dosáhnout tak nejrychlejší odezvy při hraní. Každý měsíc ji využívá přes 20 milionů hráčů a nově je tato technologie dostupná v 6 titulech:

  • Deliver Us Mars nabídne s NVIDIA Reflex snížení latence až o 57 %.
  • Dying Light 2 Stay Human nově nabízí 26% redukci latence.
  • Hi-Fi RUSH díky Reflexu sníží odezvu až o 37 %.
  • HITMAN World of Assassination přináší s integrací této technologie až o 51 % nižší latenci systému.
  • PERISH kooperativní akce nyní nabízí až o 50 % lepší odezvu.
  • World of Warcraft integroval NVIDIA Reflex prostřednictvím nedávného update. Latence se snižuje až o 26 %.

Nedávno byl také aktualizován článek na webu GeForce.com. Novinářům i hráčům nabízí systém třídění titulů tak, aby mohli snadno identifikovat hry i aplikace s podporou DLSS a/nebo ray tracingu.

Read this next