Nových 8 minut a dojmy z A Plague Tale: Requiem
Ještě před oficiálním streamem.
Ještě před streamem, který je plánován na Focus Entertainment Showcase dne 23. června a dozvíme se tam přesné datum vydání, tu máme něco v předstihu.
IGN dnes odpoledne zveřejnili osm minut nových záběrů přímo z hraní A Plague Tale: Requiem.
Měli totiž možnost zahrát si dvě kapitoly z plné verze. Půjde opět o emotivní vyprávění příběhu, mix hádanek a stealth postupu, i opět spoustu krys. Pokračování Innocence má být ve všem vymakanější, i co se týče bojového systému (pro více experimentů) a přístupu ke stealthu.
Vše začíná šest měsíců po předchůdci a zabitých nepřátel za sebou prý opět necháte jen pár, i protože to hrdinka těžce nese. Má cítit jakousi vinu za to, co provedla, protože násilí není zrovna její šálek kávy.
Kuše nyní může být použita k sejmutí nepřátel, včetně ozbrojených vojáků. Trvat to má pár vteřin, přeci jen to je 700 let staré zařízení ovládané teenagerem, ale pak z toho vyleze hodně síly. Šípů je ve hře poskrovnu, ale mohou být zkombinovány s různými materiály pro lepší efekt. Má tu být na 20 kombinací materiálů a munice, v čemž pomůže nové rozhraní pro výrobu.
Zatímco v Requiem mohlo být na obrazovce jen 5 tisíc krys naráz, zde jich bude až 300 tisíc v jeden moment. Většina lokací má díky své otevřenosti hráči nabízet vícero způsobů, jak situace vyřešit (pasivně i hrubou silou), což je rozdíl oproti lineárnějšímu minulému dílu. Prý tam je cítit určitá inspirace The Last of Us 2. Herní svět má být mnohem živější a barevnější než v Requiem, když se odehrává v oblastech Francie, kde se už nákaza stihla naplno projevit.