Nový sestřih z hraní Metro: Last Light
Havarované letadlo, špinavá maska i flashbacky.
GameTrailers přinesli (a pak zase rychle ze záhadných důvodů odstranili) čerstvý materiál z očekávaného Metro: Last Light od THQ a 4A Games. PR manažer v něm vypráví, kterak hra bude hodně hororová a o přežití, nebo jak se liší od jiných FPS svými omezenými zdroji, jako je střelivo, vzduch v masce či baterie do světla, která se bude muset čas od času dobíjet. UPDATE: jiný funkční link (a mirror):
Záběry ukazují nejen tunely podzemní dráhy, kde nechybí typické ruské eskalátory či turnikety, ale i povrch, například při animovaném dostávání se do trupu havarovaného letadla s mrtvolami připoutanými na sedačkách. Nezvyklé jsou cákance zůstávající na vaší masce, když na vás něco vybafne, a postava to pak musí manuálně vyčistit, což dělá i při kapkách za deště. Někdy také sklo v rohu masky natrvalo praskne.
Důraz chce Last Light klást na příběhové skriptované momenty a flashbacky, nelineární cesty a strategie postupu, některé levely hrané s počítačem řízeným parťákem či stealth mise bez jediného výstřelu a detekování nepřítelem - zkrátka se snaží o pokud možno variabilní hratelnost. Mimochodem, později po PS3/PC/X360 vznikne i verze pro Wii U.
Vše o hře Metro: Last Light zde, včetně dojmů, datem vydání je zima 2013.