Skip to main content

Nový engine Metal Gear Solid Rising

Proč autoři opustili ten ze čtyřky?

Metal Gear Solid: Rising nepoběží na stejném enginu jako MGS4: Guns of the Patriots. Prozradili to jeho autoři ve svém víkendovém podcastu.

Kojima Productions totiž vyvíjí zbrusu nový herní engine šitý Risingu přímo na míru. Jedním dechem dodávají, že hra díky němu bude vypadat ještě lépe než čtvrtý díl série.

Důvody k tomu nebyly uvedeny a může se zdát, že po letech strávených s prací na enginu pro Metal Gear Solid 4 přece nedává smysl začínat zase od začátku. Nakonec to ale bude zřejmě kvůli tomu, že engine ze čtyřky by nešlo optimálně rozběhnout na PC a především pak konkurenčním Xboxu 360.

Tím zároveň padají i dřívější spekulace o tom, že pokud by se engine čtyřky podařilo rozběhnout na Xboxu 360 a PC, mohla by novému Rising předcházet konverze čtvrtého dílu pro PC a Xbox 360.

Read this next