Novinky singleplayeru Modern Warfare 3
Vylepšený systém zvuku!
Kdo si pouštěl perfektní páteční trailer dvacetkrát (stejně jako my), možná si všiml určitého svěžího závanu do série. Zasloužilo se o něj nové studio Sledgehammer Games, které bylo povoláno na pomoc ochromeným Infinity Ward těsně předtím, než vývoj Modern Warfare 3 začal, díky čemuž je jejich vliv více než znatelný.
Konkrétně by se čerstvá krev měla projevit na promyšlenějším příběhu, v němž budete vědět, za koho hrajete a nebudete zmateni. "Vývoj postav a propracované dialogy nejsou ničím inovativním, ale v sérii Call of Duty budou novinkou," vyzdvihl šéf vývojářů v rozhovoru pro CVG.
Za jinou novinku označil rozlehlé městské prostředí nebo různé typy bitev. Velké momenty jsou prý v MW3 ještě větší než kdykoli dříve. I díky novému typu granátometu, který dokáže trefit nepřítele schovaného za překážkou. Funguje to tak, že laserovým zaměřovačem zacílíte na překážku a pak vystřelíte o kousek nad ní.
"Značným vylepšením prošel také systém zvuku. Uslyšíte svištění kulek, odkud letí a jak daleko od vás jsou," dodal generální manažer Glen Schofield a my jsme zvědavi, jestli se audio dokáže vyrovnat tomu výbornému z Battlefieldu 3.