Nové techdemo z 3DMark 11
Tajuplný chrám v džungli nativně v DX11.
Pět měsíců po oznámení benchmarku 3DMark 11 jeho finští vývojáři z Futuremarku dnes brzy ráno vypustili nové technologické video. To se jmenuje High Temple a soustředí se především na možnosti hardwarové teselace a světelných efektů v nativním DirectX 11 enginu.
Místo pod vodní hladinu jako v debutovém videu se tentokrát podíváte doprostřed džungle jako vystřižené z Crysis, akorát že vedle stanu a zaparkovaného džípu vás nečeká mimozemský koráb, nýbrž tajuplný chrám. Vlastně vypadá docela poklidně, než se pečlivě vystínované obří sochy u vchodu začnou hýbat...
Všimnout byste si u toho prý měli třeba bohatých detailů na sochách nebo neprostupnosti džungle, postprodukční efekty pak videu přidávají hloubku ostrosti a další efekty přidané s cílem simulovat filmovou kameru. Hudbu k videu složil skladatel Pedro Macedo Camacho.
"Technologické demo High Temple ukazuje, jak fantastické grafiky lze dosáhnout v reálném čase na hardwaru s podporou DirectX 11," říká Jukka Mäkinen, šéf Futuremark. "Až koncem roku vyjde 3DMark 11, bude to společně se stále rostoucím počtem her podporujících DX11 znamenat další posun v oblasti hraní na PC."
3DMark 11 vyjde koncem letošního roku, a to jak v placené, tak i zdarma dostupné verzi, která navíc tentokrát dovolí neomezený počet spuštění.