Nové informace o Cyberpunk 2077 z německého podcastu
+ odklad Stadia verze.
To, že Stadia verze nebude připravena hned na 19. září 2020 a objeví se až později než verze pro PC/PS4/X1, se už vědělo dříve a není to žádná novinka, jak to někteří během víkendu prezentovali.
Naopak nové drobky o Cyberpunk 2077 z placeného podcastu německého GameStaru, které někdo sesumíroval na Redditu, už čerstvé jsou.
Vylepšení v designu levelů jsou prý stejně velká, jako byla mezi druhým a třetím dílem Zaklínače. Nicméně v Cyberpunku nebude mapa zaplněná milionem ikon jen kvůli tomu, aby si ti, kteří chtějí splnit každou prkotinu, přišli na své.
Hráči prý budou mít třikrát více možností, jak řešit mise, než v Zaklínači 3. Tvůrci uvažovali stylem "jak může přemýšlet nejhloupější hráč a co podnikne", aby jeho mise pokračovala. Jediné, co ho zastaví, je jeho smrt. Jako příklad byla označena mise, kde jste schytali zásah, ale namísto odplaty jste někam odešli, koupili si hamburger a pak mise přesto pokračovala dál. Designéři úkolů se jinak neřídí tím, že by hráče trestali, když se někam příliš vzdálí, jediným měřítkem má být kvalita, pak je implementován do hry. Jakmile je úkol z pohledu vývojářů hotov, neposunou se na další, nýbrž ten předešlý neustále ladí a opravují každou drobnou chybičku (tak jako v Z3).
Kvůli koronaviru prý CD Projektu Red muselo studio poslat pracovní stanice 700 vývojářům z celého světa. Jinak je polské studio pyšné, že nikdo dopředu nevyzradil to s Keanu Reevesem z minulého E3. DLC chce uchopit jinak než ty pro Zaklínače 3, kde se ozývala kritika, že jsou úkoly stále na jedno brdo.
Jiné srovnání se Zaklínačem 3 zaznělo, co se týče denní rutiny obyvatel města. Zatímco ve fantasy RPG byly vesnice, kde lidé neměli svůj program, tohle se už v Cyberpunku nestane, tam prý bude mít tisíc NPC stále něco na práci a bylo to upraveno ručně vývojáři.
Boje na blízko, které byly předvedeny loni, prý byly zásadně přepracovány, jelikož s nimi nepanovala spokojenost, takže v tomto směru čekejte značný pokrok k lepšímu. Více zde.