Skip to main content

Nové detaily o hře Halo: Reach

Bungie odhalilo pár zajímavostí.

Co vypadá zajímavě hlavně pro hráče multiplayeru, je fakt, že Bungie se rozhodlo výrazně omezit systém Trueskill, který dával dříve dohromady hráče do multiplayeru, když vycházel pouze z jejich schopností.

Místo něj hra využije systém "Player Investment", který má počítat kromě schopností i s dalšími věcmi - například kolik času jste ve hře odehráli.

Další novinkou jsou Kredity. Díky nim si budete moci upravovat svůj vzhled a množství kreditů také určí váš Military Rank. Čím vyšší bude, tím více možností upravování získáte. A díky němu se dostanete také do Armoury.

Armoury má být herní reprezentací celého ekosystému odměňování hráčů. Je to místo, kde budete utrácet své kredity a můžete si tam koupit něco ze spousty helem, nárameníků, brnění a dalších věcí. Vaše upravená postava se použije jak v multiplayeru, tak v misích singl kampaně.

Kredity ve hře získátet třeba splněním misí nazvaných Challenges. Ty budou dvojího druhu - denní a týdenní. Každý den mají mít hráči ke splnění jiné druhy těchto misí a jednou týdně bude updatovaná týdenní Challenge - která bude výrazně těžší než denní ekvivalenty.

Dalším zdrojem kreditů jsou Commendations. Tedy medaile, které budete sbírat v průběhu hry. Udělovány budou s ohledem na vaše počínání ve hře - podle nich také poznáte, jakým druhem hráče jste a jakým druhem hráče jsou vaši kamarádi. Z popisu to vypadá tak trošku jako klasické Achievementy.

Read this next