Nová sci-fi ne-VR hra od veteránů Driveclub jako Mass Effect
Wushu Studios.
Když je teprve založeno nějaké nové studio, obvykle tomu nevěnujeme valnou pozornost, protože se zatím přímo o hře nic neví a do jejího zahrání ještě uplyne hodně vody. Tentokrát však uděláme výjimku.
Dohromady se totiž dala partička veteránů, kteří jsou podepsaní pod Driveclub či Motorstorm, a založili nové Wushu Studios se sídlem v britském Liverpoolu. Přidal se k nim bývalý grafik Mass Effect 3 (Dave Figini) a insider známý pod přezdívkou shinobi (zastane roli PR manažera).
Studio chystá sci-fi hru založenou na nové herní značce. Poběží na Unreal Engine 4 a práce na prototypu začaly loni v září. Svádělo by to k pomyšlení, že musí opět jít o závody, ale už je jisté, že tomu tak nebude - spíš něco jako ten zmíněný Mass Effect.
Dnešní událost je zajímavá i z jiného úhlu pohledu: návrat některých tvůrců od vývoje pro virtuální realitu k normálním hrám AAA produkce.
Alan McDermott, bývalý šéf zrušených Evolution Studios, to v rozhovoru pro EG ocenil. Zkušenost s Tethered je prý naučila, jak je přenesení AAA hodnot do indie vývoje dvojsečnou zbraní. Protože sice mají kreativní svobodu a dělají něco, co asi hráči vyloženě chtějí, ale zároveň nesmějí zapomenout na práci s komunitou a marketing, což se jim minule vymstilo.
"Vývoj VR her je momentálně po komerční stránce výzvou. Nicméně po několika měsících tvorby konceptu hry jsme se dopracovali k něčemu, co bude unikátní a osvěžující pro sci-fi žánr, pro nějž sdílíme velkou vášeň," dodal. Projekt zatím platí ze své kapsy, než najdou na březnové konferenci GDC toho pravého partnera pro další etapy.