Nová pirátská hra Skull & Bones od UbiSoftu
Bitvy jako v AC4 Black Flag - známe všechny detaily.
Království pro toho, kdo identifikuje cover-verzi skladby Crazy od Seal v jako vždy parádním renderovaném filmečku o námořních bitvách.
Oznámil nám novou hru o pirátech - Skull & Bones - vznikající v singapurské pobočce UbiSoftu, té samé, která stála za loděmi a vodou v Assassins Creed 4: Black Flag (i v AC Origins), jehož koncept vlastně rozšiřuje do samostatného titulu. Vyjde na podzim 2018 pro PC, PS4 i X1 a vypadá graficky podstatně propracovaněji než Sea of Thieves od Rare/Microsoftu.
Odehrává se v Indickém oceánu za 18. století. Tehdy se prý piráti průměrně dožili 120 dnů. Kreativní ředitel Justin Farren říká, že chtějí posunout námořní boj z AC4 na další úroveň: "Představte si sdílený svět, kde můžete hrát sólo nebo s přáteli a terorizovat vše na moři. Sezónu po sezónu budete kooperovat či je zrazovat, abyste se stali ultimátním pirátem."
E3 pre-alfa demo začalo v zátoce u Madagascaru, perfektním místě pro přepadení. V předváděném PvP módu Loot Hunt (pět na pět) vyhraje ten, kdo má na konci lovu největší kořist (sbíráte jednoduše přejetím) a podaří se mu uprchnout. Záležet bude na vás, zda využijete vítr pro taktickou výhodu v bitvě.
Každá přizpůsobitelná loď má unikátní schopnosti, některé jsou smrtící na blízko, jiné zase na dálku díky svým kanonům (vidíte přímo před vámi, jak z nich posádka střílí či je nabíjí). Lodě se efektně potápějí do moře, zatímco hoří a mají děravé plachty, ale vy už tou dobou hledáte další oběti na horizontu. K potopení některých lodí potřebujete týmovou kooperaci. Pak přeskočí posádka na její palubu a začne je dodělávat bojem na blízko, což sledujete v cutscéně.
Soupeři se pak ke konci bitvy zaměří na loď, která ukradla nejvíce kořisti, a jedinou cestou je snažit se co nejrychleji odplavat pryč. Fregata se proto pokusí prokličkovat mezi skalními útesy a mělčinou. Povedlo se. Na závěr se ještě dozvídáme, že herní svět se postupně rozvíjí a reaguje na vaše činy.
Chybět nebude dokonce ani kampań s vyprávěním příběhu, plně integrovaná do MP zážitku s ikonickými postavami a rivaly. Na pevnině se budou odehrávat jen pasáže s náborem posádky v krčmě, sbíráním drbů o příští misi, upgradováním lodi či nákupech v obchodě. Podstatou Skull and Bones je však akce na moři, takže tu nečekejte nějaké běhání po ostrovech jako v Assassinovi - níže první obrázky a artworky: