Nezávislí vývojáři zazářili v soutěži NVIDIA DXR Spotlight
Podívejte se na tři vítězná tech-dema na Unreal Engine 4.22.
Během uplynulých několika měsíců probíhala soutěž DXR Spotlight pro nezávislé vývojáře organizovaná společnostmi NVIDIA, Epic a Microsoft. Nyní byla vyhlášena trojice vítězů.
Vývojáři a tvůrci obsahu byli do soutěže DXR Spotlight, odnože programu NVIDIA Indie Spotlight, pozváni, aby vytvořili technologická dema za využití Unreal Engine 4.22, Microsoft DirectX 12, DirectX Raytracing a libovolné kombinace ray-tracovaných odrazů, stínů a globálního osvětlení.
Herní vydavatelé již ray tracingu v reálném čase využívají v nejznámějších sériích a prémiových titulech. Úroveň kvality soutěžních příspěvků však dokazuje, že s pomocí této technologie dokáže vytvářet nádherná díla kdokoliv, ať už se jedná o malý tým vývojářů nebo velké herní studio.
Z několika desítek soutěžících dnes vzešli tři vítězové:
Christian Hecht s titulem Attack from Outer Space - inspiruje se klasickými sci-fi filmy z 50. let. Hra využívá raytracingové odlesky, stíny a ambientní osvětlení, to vše v reálném čase. Díky tomu dokáže hráče pohltit do světa čelícího gigantické mimozemské invazi a navodit při tom pocit skutečné nostalgie.
Opus Visual s LP Trailer - umožňuje hráčům řídit obrovský kamion na rozlehlém parkovišti a k dosažení realistického osvětlení při tom využívá za pomoci ray tracingu vytvořené odrazy a ambientní okluzi.
Alden Fillion s titulem Diode - hráči se zde zhostí role futuristického rytíře bojujícího proti silám zla a musí při tom infiltrovat hrad. Demo využívá ray tracovaných odrazů k vytvoření skvěle vypadající vizuální stránky.
Všichni tři vítězové si jako cenu odnášejí GPU NVIDIA TITAN RTX.