Skip to main content

Nevídaný úspěch Borderlands

Prodalo víc než Mirror's Edge i Dead Space.

Gearbox už před časem označili své Borderlands za "nejrychleji se prodávající novou herní značku roku 2009", ale vydavatel Take 2 to teprve teď podepřel čísly.

Hry se od jejího říjnového vydání na všech třech platformách prodalo přes dva miliony kopií, což je obrovský úspěch, o jakém si třeba vloni mohlo nechat zdát např. Mirror's Edge nebo Dead Space u konkurenčních EA.

To samozřejmě znamená, že podobně jako třeba v případě podzimního Batmana: Arkham Asylum obchodníci okamžitě zavětřili potenciál pro další díl - a jak bylo ihned potvrzeno na večerní investorské konferenci Take 2, z Borderlands se rázem "stala klíčová herní značka". Což není nijak překvapivé vzhledem k výrokům, které už před pár týdny de facto potvrdily vývoj Borderlands 2.

Připomeňme, že hra už se mezitím dočkala prvního přídavku The Zombie Island of Dr. Ned, kdežto ten druhý, Mad Moxxi's Underdome Riot, vyjde brzy.

Read this next