Neustálé online DRM je u Sim City prý důležité
Maxis se nechal inspirovat právě u Diablo 3.
To, že se Maxis rozhodl pro jejich nový Sim City zavést neustálou online DRM ochranu, není žádná novinka. Zajímavé je, že se podle všeho nechali inspirovat právě u Diablo 3, u kterého je always-on DRM značně kritizováno.
GameSpy měl možnost popovídat si s viceprezidentem Maxisu Brettem Barrym a právě na tento způsob ochrany PC her přišla řeč.
Podle všeho prostě Maxis chtěl, aby stavba města vypadala jako ve skutečnosti. "Město je neustále simulováno. Lidé chodí po ulicích, dělníci stavějí a potřebují čas, než něco zvládnou postavit. Lidé chodí z práce a do práce, nebo si vezmou volno a jdou do parku. Prostě jako lidé ve skutečném životě. A stejně jako v opravdovém městě jsme chtěli, aby další hráči z jiných měst vám mohli s tím vaším pomoci. Přesně jako ve skutečnosti."
Když se nad tím člověk zamyslí, ve skutečných městech nedělají paseku Godzilly, ale dobře…
Viceprezident Maxisu to popisuje na příkladech: například máte ve městě nedostatek elektrické energie, takže potřebujete pomoc někoho ze sousedního města, aby vám elektřinu poskytl. Mezi jednotlivými městy lze také postavit silnice, aby se jejich obyvatelé mohli mezi nimi pohybovat - od jednoho hráči k druhému. Což je určitě hezké, ale pro multiplayer. Sim City vám multiplayer v podstatě vnutí.