Nesrovnávejte nás s tříáčkovými hrami, žádá šéf Sherlocka Holmese
"Cena je nižší".
Ukrajinské studio Frogwares nelibě nese některé komentáře diváků na YouTube a hráčů ohledně určitých technických nedokonalostí za pár dnů vycházející detektivní adventury Sherlock Holmes Chapter One.
Šéf tvůrců Wael Amr se proto nezvykle rozhodl sepsat oficiální prohlášení, ve kterém na tyto výtky veřejně reaguje.
Je prý potřeba si uvědomit, že se nejedná o AAA titul, takže lidé by ho neměli srovnávat s mnohem většími a dražšími hrami od početnějších týmů.
"Naprosto chápeme volání po technicky vyladěných hrách. Nicméně museli jsme si vybrat a upřednostnili jsme to, na čem záleží nejvíce - poskytnutí emocionálního zážitku, který je, doufejme, lepší než některé technické neduhy."
Díky tomuto přístupu prý Frogwares mohli vyvinout hru, aniž by absolvovali obávaný "crunch", tedy stresově vypjaté období při dokončování všeho na poslední chvíli. Také poprvé mohou vydat hru na vlastní triko a neupsat se "ďábelskému" vydavateli, který by si vzal část z jejich tržeb, čímž se samozřejmě naráží na dřívější spory s Focus Home Interactive.
Autoři Sherlock Holmes Chapter One také zdůraznili, že stojí pouze 40 dolarů, nikoli 70 dolarů jako jiné, větší hry. Přesto je toto dobrodružství mladého detektiva jejich dosud největším projektem, co se týče rozsahu, hratelnosti, nových herních systémů, designu světa i příběhu. Věří, že se vám bude 16. listopadu líbit.