Neshody mezi Metal Gear Solid týmy
Když dva nedělají totéž...
Dle vyjádření Hideo Kojimy nepanují v současnosti uvnitř studia (Kojima Productions), pracujícího na dvou inkarnacích z Metal Gear Solid univerza, zrovna ty nejlepší vztahy. Řeč je přitom o dvou týmech, co nezávisle na sobě připravují Metal Gear Solid: Rising a Metal Gear Solid: Peace Walker.
Zatímco MGS: Rising má široký multiplatformový záběr, cílovou stanicí bude vedle PC také PS3 a X360, Peace Walker je v tuto chvíli cílený toliko na handheld PSP. I z toho důvodu asi nikoho nepřekvapí, že na Rising bylo vyčleněno mnohem více peněz a je dostupná špičková technologie. Což v očích týmu tvrdě pracujícího na Peace Walker údajně, dle Kojimy, vzbuzuje jistou nevoli.
Kojima připomíná, že takto napjaté vztahy tu v minulosti nikdy nebyly. Také z důvodu, že předtím byl vývojářský tým velmi malý a co hlavně, byl jenom jeden. Nicméně Hideo není tímto jevem nijak frustrován, přijde mu to naopak poněkud legrační.
O obou projektech z MGS světa bychom se přitom už v dohledné době měli dozvědět více dalších informací. Na závěr tak snad jen noticka, že lidé stojící za Peace Walkerem, jej chtějí udělat ještě lepším, než byl Metal Gear Solid 4 na PS3. A že v případě Rising se zatím hodně experimentuje, přičemž nová herní náplň bude běžet na zbrusu novém enginu.