Nepokazíme to, slibují tvůrci Silent Hill 2 Remake, kteří cítí tlak od fanoušků
+ inspirace Resident Evil 2.
Když je v roce 2019 pozvali Konami na Tokyo Game Show, aby tam přivezli nějaký nástřel, bylo jim jasné, že nejsou jedinými uchazeči, kteří se uchází o přízeň japonské korporace. Ale jejich koncept se jim zapsal do srdce a uznali vášeň pro horory i odhodlání.
Nyní polské studio Bloober Team říká, že si je vědomo obrovského tlaku ze strany fanoušků, protože mají odpovědnost za to, co se stane s jedním z nejlepších psychologických hororů.
"Není se třeba obávat, nepokazíme to, zůstaneme věrni originálu a vystavíme ho do světla reflektorů na mnoho příštích let," uvedla marketingová ředitelka Anna Jasińska.
V interview pro DreadXP také řekla, že aplikují "bezpečný přístup" k modernizaci hry, opatrní jsou i k jakýmkoli větším změnám.
Soustředí se tedy na typickou atmosféru. Dlouhodobí fanoušci značky nemají mít strach, že by jim uteklo, o co vlastně v Silent Hill šlo.
"Konami dobře ví, proč si vybrali právě nás. Budeme čerpat z původního příběhu, při předělání hratelnosti a vylepšení grafiky od základů," ujistila.
Prý se také inspirují tím, jak Resident Evil 2 Remake přistoupil k oživení staré značky po delší pauze. I kvůli tomu, že to mnozí považují za jakýsi benchmark toho, kterak má něco takového správně vypadat.