V The Elder Scrolls 6 nastane největší pokrok v enginu od Oblivionu
Tvrdí Bethesda po převzetí Microsoftem.
Ze zimního spánku se probrali tvůrci Fallout 4 či Skyrimu. Dát o sobě něco nového vědět je donutilo převzetí Microsoftem, nikoli ty spekulace o údajně dojednávané PS5 exkluzivitě Starfield.
Oficiální komentář nesepsal nikdo menší než slavný designér Todd Howard, protože od takové persony budou sliby brány velmi vážně.
V The Elder Scrolls 6 a Starfield prý dostaneme dosud největší pokrok v enginu Bethesdy (pro oblíbenou RPG sérii) od dob Oblivionu. Má to být mezigenerační skok nejen v grafice, ale také ve způsobu streamování dat a využití procesoru.
"Naše dlouhodobá spolupráce s Microsoftem přinesla evoluci jako první modifikace pro konzole s xboxovým Falloutem 4, nyní už s miliardou downloadů, nebo poslední technologie v Xbox Series X a S. Jsou přímo optimalizovány pro rozlehlé světy, které tak rádi vytváříme."
Vše prý naplno pochopíme, až obě uvedené hry jednoho dne vyjdou. Zatím však Bethesda neřekla, jestli akvizice Microsoftem nějak urychlí vývoj (zvětšení týmu?), nebo zda dokáže zařídit, že v jejich RPG bude méně chyb, než tomu bývalo zvykem.
Jisté je dle Phila Spencera z MS pouze to, že dříve dohodlé časové PS5 exkluzivity s Deathloop a Ghostwire: Tokyo budou dodrženy, ostatně vycouvat z už uzavřených smluv se Sony by asi bylo pekelně drahé.
A že Bethesda má mít v rámci korporace určitou samostatnost, avšak není jasné, do jaké míry. Podobné výroky slýcháme po akvizicích často, jen aby se veřejnost uklidnila a nepanikařila, leč realita pak bývá úplně odlišná.