Nejvíce vynášející digitální verze her v prosinci 2019
+ trendy očima NPD.
Analytická společnost SuperData publikovala výsledky svých odhadů o nejvíce vydělávajících digitálních hrách za měsíc prosinec 2019, kdy prý dosáhly nového maxima i meziročního nárůstu.
Grand Theft Auto 5 mělo mít nejlepší období od prosince 2017, s tržbami 85 milionů dolarů, i díky slevám či DLC Diamond Casino Heist do GTA Online.
Jiná hra Rockstaru, Red Dead Redemption 2, zase měla těžit z opožděného uvedení na Steamu, takže počet digitálek pro PC měl narůst z listopadových 400 tisíc na milion kusů.
Activision se zase prý vyplatila změna obchodního modelu u přídavků pro Call of Duty: Modern Warfare. Namísto Season Passu a placených balíčků map se soustředili na Battle Pass a mikrotranakce, což mělo vygenerovat o 4 procenta lepší výnosy než za shodné období u Black Ops 3.
Bezvadný měsíc měla zažít i mobilní hra Clash of Clans, navzdory sedmi letům od vydání údajně v prosinci vynesla 158 milionů dolarů.
Analytik Mat Piscatella z NPD zase na Twitteru poskytl trendy ohlížející se za 2019.
Éra organického růstu celého trhu díky většímu dosahu digitálních verzí prý skončila. Klíčový má nadále zůstat kvalitní obsah a hlavní série, které frčí více než kdykoli dříve.
Největšími herními platformami jsou nyní digitální obchody Microsoftu a Sony, což pro ně znamená vysokou ziskovost, když se u vlastních titulů nemusí s nikým dělit o tržby. Vlastnictví digitálních platforem má být klíčem k výsledkům v roce 2020.