Nejsledovanější herní reklamy 2017 na YouTube
Jiné hry, než tipujete.
Stejně jaké jiné služby Google, i YouTube zveřejnilo žebříček nejsledovanějších herních trailerů za rok 2017. Takhle aspoň tuto kategorii oficiálně pojmenovalo, avšak je to ve skutečnosti dost zavádějcí.
Jak totiž vzápětí vyšlo najevo, pro umístění v žebříčku muselo jít zároveň o placenou reklamu na YouTube. To diskvalifikovalo řadu her od Nintenda, jako třeba Super Mario Odyssey (E3 trailer s 23 miliony přehráními) a naopak to upřednostnilo hardcore hráčům neznámé mobilní hry.
Čili pořadí níže je součtem organických přehrání i těch placených díky zaplacené reklamě od výrobce hry. Úplně také chybí gameplay videa, která by též s pořadím dost zamíchala. Vše tedy berte s velkou rezervou a spíš jako snahu Google o to, aby si tam i ostatní zaplatili videoreklamu, aby směli být zahrnuti.
- Clash of Clans: Hog Rider 360° - 58 millionu
- Official Call of Duty: WWII Reveal Trailer - 21,8 mil.
- Despicable Me: Minion Rush - Google Play Trailer - 18,4 mil.
- Star Wars Battlefront 2: Official Gameplay Trailer - 14,2 mil.
- Destiny 2 - "Rally the Troops" Worldwide Reveal Trailer - 12,9 mil.
- Minecraft: Better Together Update is now live! Togetherness ACTIVATED! - 11,8 mil.
- Halo Wars 2 War of Wits: The Sale - 11,3 mil.
- GTA Online: Smuggler's Run Trailer - 10,8 mil.
- The Avengers Project Announcement Trailer - 8,7 mil.
- PES 2017 Mobile Launch Trailer - 8,6 mil.