Nejhorší marketingové přešlapy ve hrách všech dob
Co se vůbec nepovedlo...
YouTube kanál WatchMojo sestavil svůj subjektivní žebříček deseti největších přešlapu v herním marketingu všech dob.
Jedná se o pokusy herních výrobců, kteří v propagaci šlápli úplně vedle a vedle vyhozených peněz z okna jim to ještě pošramotilo pověst.
Kupříkladu tady figurují odhalení "televizního" Xbox One z 2013, falešný protest proti Dante's Inferno, až moc upřímný rozhovor s THQ Nordic, řecká startovní párty s mrtvou kozou k God of War 2 či falešná zpráva o teroristickém útoku v Singapuru v souvislosti s Black Ops 3.
Pak už přichází na řadu ještě větší průšvihy: vyklizení vydavatelského domu v Austrálii kvůli záhadnému balíčku od UbiSoftu, který byl považován za výbušninu. Nebo nabídka Acclaimu zaplatit vaše pokuty za rychlou jízdu k zviditelnění Burnout 2.
Možná si nepamatujete ani na speciální řeznictví s části lidského těla pro Resident Evil 6 nebo facebookové likvidace přátel kvůli Hitmanovi.
Naprosto neuvěřitelně pak na dnešní dobu působí, jak vůbec mohl někdo v holandské pobočce schválit vyloženě rasistické billboardy a spoty na nově přicházející bílý model handheldu PSP.