Nejdříve Avatar, až pak Hvězdné války. A další plány UbiSoftu
+ objasnění Parasite.
Nejprve jedna korekce ze včerejšího večera: to Parasite není dle mluvčího firmy nový název pro Rainbow Six Quarantine, nýbrž jen pracovní, dočasné označení, které používají interní vývojářské týmy. Obrázky nicméně byly pravé a čerpaly z nedávného interního testu. Více se máme dozvědět oficiální cestou už brzy.
UbiSoft také před pár dny nastínil své budoucí plány v souvislosti s výsledky svého hospodaření.
Někoho logicky zajímalo, jak to bude studio Massive Entertainment zvládat, když má poskytovat ještě dva roky podporu pro The Division (během 2021 a 2022), do toho kutí Avatara a teď mu na hrb přibyly ty Hvězdné války s licencí od LucasArts (více ještě zde).
Cíl je prý takový, že nejprve vyjde herní Avatar a až pak to akční RPG ze světa Star Wars.
Co hodně rezonovalo ve vyjádřeních představitelů UbiSoftu, je snaha o překlopení svých vlajkových AAA sérií do dlouhodobých živých služeb (něco jako Rainbow Six Siege).
Dále bude francouzský výrobce usilovat o vytvoření inovativních Free-2-Play cross-play her založených na stávajících sériích či nových značkách. Něco jako Roller Champions. A to samé bude platit i pro expanzi do mobilních her, s údajně áčkovými odnožemi známých titulů. Zkušenosti se mají čerpat z akvizice Brawlhalla a implementace Battle Passu, případně lekce naučené z HyperScape, které prochází radikálním redesignem.
Pro nadcházející fiskální rok, který potrvá od dubna 2021 do března 2022, jinak platí stará formulka: tři, možná až čtyři velké AAA hity, v čele s Far Cry 6. Ale nebude se to už točit jen kolem nich, stejná pozornost má být kladena na ty F2P zážitky či vytěžení starého katalogu. O Skull and Bones či Riders Republic nepadlo ani slovo.