Neférová propagace alfy Chivalry 2 na Steamu při exkluzivitě Epicu
+ názor autorů na přínos SSD v nextgenu.
Jakmile si toho všimnou Valve, patrně tomu zatnou tipec. Určitě to totiž nepatří mezi čestné marketingové praktiky.
Když se něco podobného stalo před rokem u Metro Exodus, dalo se to ještě docela pochopit domluvou exkluzivity na poslední chvíli, ale zde se o všem ví už déle a je to celé děláno vědomě.
Torn Banner Studios zneužívají produktovou stránku na Steamu k tomu, aby nalákali tamní početnou komunitu na uzavřený alfatest Chivalry 2. Jenže ten bude, stejně jako později plná hra (konec 2020), šířen pouze přes konkurenční Epic Games Store, který má dvanáct měsíců trvající exkluzivitu. Čili uživatelům Steamu to je k ničemu a toto oznámení tam funguje jen jako reklama zdarma.
Níže nový trailer o příběhovém pozadí, které se odehrává 20 let po událostech prvního dílu Chivalry: Medieval Warfare.
Alfa této středověké multiplayerové akce s obléháním hradů bude venku v březnu. Přihlásit se do ní můžete zde, detaily o ní tady (bude platit NDA).
Vývojáři jinak uvedli, že jsou vzrušeni z příštích konzolí, o nichž vědí více než veřejnost. Využití SSD disku prý bude mít zásadní přínos zejména pro hry s otevřeným herním světem, kde to dle nich bude velký rozdíl oproti současné situaci, zatímco pro jiné žánry to zase takové terno nebude.
O Google Stadia si Torn Banner Studios myslí, že se musí vyřešit technické obtíže, hlavně u FPS, kde okamžitě cítíte rychlost odezvy. Streamovací služby je prý začnou zajímat až poté, co se tyto prodlevy odstraní, protože považují za důležité, jaký máte pocit z ovládání.