Need for Speed detailněji
Únik vlastností z obchodu.
Tak nakonec čekat až do E3 nemusíme. Pečlivě připravené představení nepředstavení, které vynikalo schopností zaplnit desítky řádků při mluvení úplně o ničem, už je pasé. Jeden britský obchod dnes večer v popisku na produktové stránce předčasně vyzradil konkrétní detaily o vlastnostech rebootu Need for Speed a je nepravděpodobné, že by si je vymyslel.
Předně má vyjít už v září, tedy ne v obvyklé půlce listopadu. Že by se tady projevilo vynechání jednoho podzimu, takže vývojáři lépe stíhají? Nebo snad snaha EA o změnu taktiky pro dosažení větší prodejnosti, když se minulým dílům tolik nedařilo? Možná obojí.
Dějištěm NFS se stane oblast Ventura Bay, inspirovaná západním pobřežím Ameriky. Jezdit tam budete v centru města, v přístavu a také v přilehlých kaňonech. Město prý každou noc ožije, zatímco většina lidí spí, a hra vás zavede do undergroundové komunity, o které jste vůbec netušili, že existuje.
Vítězit a získávat reputaci před ostatními budete pěti "unikátními cestami hraní", stylem rychlosti, sestavou (asi vytuněním auta?), posádkou a bytí psancem (?). Těžko říct, co si pod tím vybavit, každopádně vývoj příběhu má být nelineární, s vícero překrývajícími se vrstvami. O bohatých možnostech přizpůsobení vozu, který má odrážet váš charakter, jak po vizuální stránce, tak co do výkonu, se už vědělo. Ve hře nebude žádné násilí, když je vhodná pro děti už od tří let, což možná vyvolá starosti ohledně bouraček či absenci lechtivějšího obsahu.