Nebude to deset klonů Destiny či Fortnite, říká šéf studií Sony o hrách coby živých službách
Rozhovor o plánech.
Bývalý vedoucí holandského studia Guerrilla a nynější celosvětový šéf PlayStation Studios poskytl rozhovor kolegům z Gamesindustry ohledně jejich plánovaných her coby živých služeb, i v souvislosti s nedávnou akvizicí Firewalk Studios.
Prý nemáme čekat, že by Sony vyrobila deset klonů Destiny a Fortnite, rozhodně nic takového.
"Naše hry na bázi živých služeb budou z různých žánrů, vydané v různou dobu, s rozdílným rozsahem a pro různé publikum," vysvětlil Hermen Hulst.
Dodal, že rozumí stávajícímu konkurenčnímu prostředí na trhu a že takové tituly vyžadují nemalou časovou investici ze strany hráčů.
Budou se snažit o doručení her v co nejlepší možné kvalitě, aniž by šlo o generické záležitosti - pokud by totiž bylo všech deset her postaveno na jediném obchodním modelu či v jediném žánru, byl by to značný risk.
Pokud se to bude hodit, tak dojde k souběžnému uvedení pro PS5 a PC, ale nemusí to být pravidlem u všech.
"Nezapomínejte na to, jakou historii máme ve vytváření herních světů a příběhů, které fanoušci na PlayStation naprosto milují," uzavřel povídání.