Skip to main content

NE pro Mass Effect Andromeda na Scorpio

Jak chápat divná slova BioWare?

Nedělání verze pro Nintendo Switch a zvolení vyčkávací taktiky ("uvidíme, jestli bude dostatečná poptávka od zákazníků") lze ze strany výrobce naprosto chápat.

Ale že se Mass Effect Andromeda (Alza.cz) nyní absolutně neplánuje pro Xbox One Scorpio, to je krajně podivné. Zvlášť, když 2017 má být rokem Scorpio a když EA byli partnerem MS u jedničky...

Prohlásil to producent Michael Gamble z BioWare v interview pro Stevivor. S ultimátním dovětkem "nikdy neříkejte nikdy, můžeme to časem změnit".

Člověk by si pomyslel, že když má Xbox One Scorpio přijít na trh před letošními Vánocemi, měli by vývojáři už v této době připravovat nějaké vychytávky, které využijí přidaného výkonu na upgradovaném hardwaru.

Interpretace se nabízí jen tři: buď BioWare nestíhají základní hru a nemají teď ani pomyšlení na čtvrtou verzi hry. Nebo Microsoft ještě nedodal partnerům vývojářský kit, takže se nemají od čeho odrazit ani na čem ta případná vylepšení hry testovat.

Poslední možnost je z pohledu hráčů nejhorší, ale také nejpravděpodobnější: Že to dopadne jako u PlayStation 4 Pro, tzn. že tyto hry, které nejsou (resp. nemohly být) od úplného začátku designované pro výkon Scorpio, dostanou jen nějaký narychlo splácaný patch s pár drobnostmi, pouze aby se neřeklo. Tudíž se tím tvůrci mohou zabývat až třeba v listopadu, věnovat na změny třeba pár dnů... Jinak samozřejmě nadále platí, že každá Xbox One hra bude fungovat i na Scorpio (a obráceně), vč. původní verze Mass Effect Andromeda z konce března.

Read this next