Skip to main content

Ne, ne. Už žádný odklad Cyberpunk 2077 ani dražší nextgen verze

Sliby a plány z fiskálních výsledků.

CD Projekt Red tohle už říkal jednou na jaře, že určitě stihne zářijové vydání, a všichni víme, jak to nakonec dopadlo.

Při oznamování posledních fiskálních výsledků se znovu zapřísáhl, že Cyberpunk 2077 už skutečně vyjde toho 19. listopadu a že to už prý nic nepřekazí.

"Samozřejmě budeme na hře pracovat až do poslední možné chvíle, což je normální. Je to obrovská hra a probíhají optimalizace, ale vše je na dobré cestě stihnout termín. Momentálně se začínáme připravovat na finální certifikaci, takže jsme velmi blízko," uvedl CEO Adam Kiciński. Až se prý příště potká s investory na podobné akci v prosinci, bude už hra venku. Nevidí šanci k dalšímu odkladu.

Watch on YouTube

Nextgen verze Cyberpunk 2077 pro PS5 a XSX, která je chystána interně (nikoli outsourcing), nebude stát více než tu běžnou cenu 60 dolarů. Čili byli jsme ujištěni, že polské studio se nevydá po stopách jiných vydavatelů, kteří zdražili některé své hry na 70 dolarů. Prý v tomto ohledu nedojde k žádné last-minute změně, lidé prý už se standardní cenou počítají a nabralo se hodně předobjednávek, kterých je více než u Zaklínače 3. Stále platí, že hru rozběhnete ihned na nových konzolích, ale řádný patch až ve 2021 (upgrade zdarma).

Na vývoj této hry a některých dalších (multiplayerová odbočka s neagresivními mikrotransakcemi, za které něco rádi utratíte, ale nebudete do nich nuceni silou + Zaklínač: Monster Slayer pro AR či ještě neohlášené projekty) padlo k začátku prázdnin 121 milionů dolarů. Tvůrčí týmy stále pracují z domova a zůstane tomu tak minimálně do konce roku, ale žádná veřejná beta nebude.

V minulém čtvrtletí se firmě velmi dařilo, meziroční nárůst o 70 procent, "díky excelentním prodejům Switch verze Zaklínač 3, popularitě hlavní hry i mobilním verzím Gwent či Switch odnoži Thonebreaker. U Cyberpunk 2077 se předpokládá vyšší zájem o digitálky díky tomu, že se nemohou vyprodat jako krabicovky. Po dlouhou dobu prý nedojde k žádnému zlevnění, prý déle než u Zaklínače 3, kde to trvalo přes rok. O DLC se máme dozvědět již velmi brzy, má ho být více než pro Zaklínače 3. Dynamická marketingová kampaň, prý dosud největší u CDPR, třikrát větší než u Zaklínače 3, bude probíhat několik týdnů před a po vydání.

Read this next