Ne, Mass Effect Andromeda není typický otevřený svět
Pro jistotu definice.
Člověk neznalý by si z těch všech obrázků rozlehlého prostředí planet, z prohlášení tvůrců o vysokých ambicích či ze vzpomínky na vozítko Mako mohl dělat plané naděje.
Producent Michael Gamble z BioWare proto raději v Oficiálním Xbox Magazínu přišel s definicí, co vlastně je a co není Mass Effect Andromeda (Alza.cz):
"Rozhodně bych hru nenazýval otevřeným světem. Spíš se snažíme používat pojem, že to je hra založená na prozkoumávání"
Ujistil, že i nadále se vše točí hlavně kolem příběhu a dalších ingrediencí, které čekáte od značky Mass Effect. Až nad to, jako dodatečná vrstva, je naneseno prozkoumávání.
"Někdy se odehrává v otevřených prostorech, ale ne vždy. Některé planety můžete křižovat v Nomádovi, ale určitě to není tradiční sandboxová hra," prohlásil tvůrce, aby předešel případnému zklamání, pokud byste čekali svobodu jako třeba ve Star Citizen či indie hrách z vesmíru.
Níže ještě teaser z teaseru na zítřejší nový trailer o zbraních a schopnostech: