Naughty Dog se vyjádřili k úniku příběhu The Last of Us 2
+ blokování všech tazatelů, systém chránící před spoilery.
Rušný den mají za sebou tvůrci The Last of Us 2. Nejprve vyzrazena příběhová zápletka, pak stanoveno nové datum vydání.
Až později během dnešního večera proto přišlo na řadu vyjádření k celé kauze.
Očividně zklamaný kreativní mozek Neil Druckmann napsal, že to zlomilo srdce jak tvůrčímu týmu, tak fanouškům.
"Uvědomujeme si, že posledních pár dnů pro vás bylo výjimečně obtížných. Cítíme to stejně. Zamrzí, když se blíží vydání a někdo nasdílí nehotové záběry z vývoje. Snažte se, jak nejlépe umíte, abyste se vyhnuli spoilerům. Prosíme vás, abyste zážitek nezkazili ostatním. The Last of Us 2 bude ve vašich rukou již brzy. Nehledě na to, co vidíte a slyšíte, finální zážitek bude stát za to."
Samotný Druckmann na svém Twitteru blokuje všechny, kteří se ptají na věci týkající se úniku nebo příběhu.
Sony si jinak už loni v říjnu u amerického úřadu patentovala službu "Cross-Platform Spoiler Block Service", což by se ji teď náramně hodilo.
Jejím cílem je, aby zabránila uživatelům dozvědět se nějaké spoilery příliš brzy. Tento systém objevený RespawnFirst prý bude zaznamenávat herní obsah, se kterým jste se setkali, tzn. postavy, úryvky příběhu, zbraně atd.
V praxi pak má zabránit hráčům, aby měli interakce s uživatelským obsahem, trofejemi či detaily příběhu, které by prozradily něco zásadního, s čím se ještě sami během hraní nesetkali. Cílem je, aby si na vše přišli hezky sami "organicky".